З 11 по 15 грудня2017 року в ЗОШ І – ІІ ступенів с. П’ятикори проходив тиждень світової літератури.
У рамках тижня було заплановано ряд заходів, метою яких стало: поглибити знання школярів про зарубіжних письменників, викликати в учнів інтерес до читання, організувати пошукову і самостійну роботи учнів за визначеними темами.
У понеділок, 11 грудня, учні 5 класу приймали участь у літературній вікторині «У світі казки чарівної», де найактивнішими та найобізнанішими виявилися учасники команди «Святкова ніч».
У вівторок, 12 грудня, творчий конкурс «Вечір казки» запросив на зустріч із казкою учнів 6класу. У наполегливій боротьбі перемогу здобув Дмитрук Дмитро.
Для учнів 8 класу у середу, 13 грудня, було проведено інтелектуальну гру «Літературний калейдоскоп». Боротьба була досить напруженою, але перемога дісталася команді «Юні філософи».
У четвер, учні 9 класу прийняли активну участь у вікторині «Найкращий літературознавець». Учні продемонстрували міцні знання та творчі здібності. Найкращою було визнано команду «Юні поети», яка здобула перемогу у цій нелегкій боротьбі.
В п’ятницю,15 грудня, дуже цікаво пройшов брейн-ринг «Література від А до Я» для учнів 6-9 класів. Під час гри учні показали гарні знання та зацікавленість предметом. Перемогу здобула команда «Юні інтелектуали» на чолі з Бобицькою Юлією..
Цікавим та розвиваючим для учнів став конкурс на кращий малюнок «Світ фантазії», що тривав протягом тижня . Діти проявили активність та фантазію, продемонстрували творчість та уяву. Також учні могли пройти тест «Який ти казковий персонаж» та відгадати цікаві загадки від Колобка.
Підсумковим етапом стало нагородження всіх активних учасників грамотами та подарунками.
Загалом Тиждень зарубіжної літератури був цікавим та пізнавальним. Варто зазначити, що завдяки таким заходам школярі починають краще готуватися до уроків, активніше беруть участь у літературних бесідах, більше і, головне, якісніше читають, цікавляться новинками зарубіжної літератури. А вчителі відчувають радість творчості, професійного зростання й духовної реалізації.
|