Субота, 23.11.2024, 19:35
Вітаю Вас Гість | RSS

П'ятикорівська ГІМНАЗІЯ

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 113
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » вчителям

У розділі матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

освітня програма

Математика | Переглядів: 179 | Завантажень: 12 | Додав: аня | Дата: 01.09.2021 | Коментарі (0)

статут

вчителям | Переглядів: 154 | Завантажень: 0 | Додав: аня | Дата: 24.07.2021 | Коментарі (0)

звіт директора школи

Математика | Переглядів: 192 | Завантажень: 6 | Додав: аня | Дата: 12.06.2021 | Коментарі (0)

Використання бюджетних коштів за січень-липень м-ці  2019 р.

вчителям | Переглядів: 272 | Завантажень: 4 | Додав: аня | Дата: 22.08.2019 | Коментарі (0)

стату

вчителям | Переглядів: 319 | Завантажень: 9 | Додав: аня | Дата: 19.09.2017 | Коментарі (0)

Навчити дитину любити книгу, сприймати її як невичерпне джерело пізнання світу, знань і мудрості народної – головне завдання шкільної бібліотеки.

На допомогу... | Переглядів: 448 | Завантажень: 6 | Додав: вчитель | Дата: 11.05.2017 | Коментарі (0)

             Для вчителів п’ятикласників

З метою забезпечення педагогічної наступності готуватися до роботи у 5-му класі вчителі-предметники та класні керівники повинні заздалегідь. Для таких вчителів має стати нормою відвідування уроків, виховних заходів  учнів-четвертокласників. При цьому варто звернути увагу на:

- особливості спілкування дітей,

- атмосферу уроку,

- рівень підготовленості та самостійності учнів.

- недопустимість  перевантаження учнів зайвими за обсягом домашніми завданнями, їх необхідно дозувати з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.

- темп уроку, адже високий темп заважає багатьом дітям засвоювати навчальний матеріал.

- навчальні програми для початкової школи, методику роботи з дітьми конкретного вчителя початкової школи, від якого клас переходить в основну школу.     

 

У перші тижні початку нового навчального року класний керівник:

- має допомогти учням запам'ятати імена та прізвища однокласників та прізвище ім’я по-батькові вчителів-предметників (можна використовувати візитки, таблички з ім'ям, які ставляться на парту на кожному уроці);

- здійснити грамотне розсаджування дітей у класі з урахуванням їх індивідуальних особливостей, психологічної сумісності, здоров'я, побажань батьків.

- познайомитися з умовами проживання дитини, взаєминами в сім'ї, здоров'ям дитини (за медичною картою дитини). 

вчителям | Переглядів: 344 | Завантажень: 6 | Додав: вчитель | Дата: 15.08.2015 | Коментарі (0)

У 2013/2014 навчальному році 5-ті класи закладів переходять на навчання за новими програмами, відповідно до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затверджених наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 17.05.2013 № 551.

  • Основні новації:

- для забезпечення високого рівня знань  іноземних мов – учні п’ятих класів вивчатимуть дві іноземні мови; запроваджується обов’язкове вивчення другої іноземної мови, нею може бути будь-яка іноземна мова чи інша мова національних меншин;

- розпочнеться вивчення інформатики – навчального предмета, покликаного сформувати в учнів уявлення про інформаційні процеси в природі, суспільстві, техніці, основні компоненти програмного забезпечення, уміння та навички користувача інформаційними засобами;

   - передбачено посилення використання здоров’язбережувальних технологій;

   - підвищена увага приділятиметься природничій та екологічній освіті.

  • Завдання методичних служб:

- підготувати вчителів до реалізації змісту нових Державних стандартів, нових програм, науково-методичне та матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу;

- провести для вчителів, які працюють у 5-х класах:

• семінари-практикуми для вчителів, які будуть працювати в 5-х класах;

• секції класних керівників 5-х класів на серпневих конференціях;

• спеціальні тренінги з проблем наступності навчання;

• систему відкритих уроків, на яких самими педагогами відслідковувати динаміку  форм і методів навчання учнів упродовж  4-5 класів;

- організувати різнорівневе співробітництво дітей 4-5 класів за активної участі вчителів початкової та основної школи;

- використовувати інформаційні ресурси і технології для організації різноманітних форм взаємодії дорослих і дітей з метою розв’язання особистісно  значущих проблем молодших підлітків.

вчителям | Переглядів: 351 | Завантажень: 0 | Додав: вчитель | Дата: 15.09.2013 | Коментарі (0)

Пошук
Вхід на сайт
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Конкурси