Науково-методична проблема, над якою працює школа:
Реалізація компетентнісного підходу
в освітньому процесі
шляхом впровадження інноваційних технологій
Науково-методична проблема,
над якою працює МО:
Формування та вдосконалення професійної
компетентності педагога як умова забезпечення життєвих компетентностей особистості
Завдання методоб’єднанння вчителів природничо-математичного циклу:
- вдосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загально-дидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичного об'єднання з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти;
- здійснення інформаційно-нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів;
- вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
- створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності вчителів. Здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів;
- наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих учителів;
- забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і технік навчання та виховання школярів;
- конкретне відбиття загальнодидактичних, загальнопедагогічних, психологічних положень стосовно конкретного курсу, розділу, теми, уроку або виховного заходу;
- забезпечення сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного ступеня навчання; для розвитку потенційних можливостей учнів з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;
- пошук шляхів, засобів, можливостей скорочення витрат навчального часу;
В.О. Сухомлинський стверджував, що навчально-виховний процес має три джерела: науку, майстерність і мистецтво. Прагнути досконало володіти наукою, майстерністю та мистецтвом – щоб добре керувати навчально-виховним процесом;
- пам’ятати, що основними тенденціями сучасного уроку є:
- варіативність і гнучкість структури уроку;
- спрямування уроку на особистість учня;
- системний підхід до побудови процесу навчання;
- чітка спрямованість уроку на основне, найбільш суттєве у навчальному матеріалі;
- установка на повне засвоєння нового матеріалу на уроці;
- установка на постійну увагу вчителя до формування в учнів навчальних умінь на уроці;
- раціональне поєднання фронтальної, індивідуально-фронтальної, колективної, групової та індивідуально-групової самостійної навчальної роботи учнів на уроці;
- спрямованість на удосконалення обов’язкових та необов’язковихдомашніх завдань;
- спрямованість на економію навчального часу на уроці.
Члени МО