Понеділок, 29.04.2024, 03:07
Вітаю Вас Гість | RSS

П'ятикорівська ГІМНАЗІЯ

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 113
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО природничо-математичного циклу

Науково-методична проблема, над якою працює школа:

 

Реалізація компетентнісного підходу

в освітньому процесі

шляхом впровадження інноваційних технологій

 

Науково-методична проблема,

над якою працює МО:

Формування та вдосконалення професійної

компетентності педагога як умова забезпечення життєвих компетентностей особистості

 

 

Завдання методоб’єднанння вчителів природничо-математичного циклу:

- вдосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загально-дидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичного об'єднання з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти;

- здійснення інформаційно-нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів;

- вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

- створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності вчителів. Здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів;

- наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих учителів;

- забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і технік навчання та виховання школярів;

- конкретне відбиття загальнодидактичних, загальнопедагогічних, психологічних положень стосовно конкретного курсу, розділу, теми, уроку або виховного заходу;

- забезпечення сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного ступеня навчання; для розвитку потенційних можливостей учнів з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;

- пошук шляхів, засобів, можливостей скорочення витрат навчального часу;

В.О. Сухомлинський стверджував, що навчально-виховний процес має три джерела: науку, майстерність і мистецтво. Прагнути досконало володіти наукою, майстерністю та мистецтвом – щоб добре керувати навчально-виховним процесом;

- пам’ятати, що основними тенденціями сучасного уроку є:

  •   варіативність і гнучкість структури уроку;
  •   спрямування уроку на особистість учня;
  •   системний підхід до побудови процесу навчання;
  •   чітка спрямованість уроку на основне, найбільш суттєве у навчальному матеріалі;
  •   установка на повне засвоєння нового матеріалу на уроці;
  •   установка на постійну увагу вчителя до формування в учнів навчальних умінь на уроці;
  •   раціональне поєднання фронтальної, індивідуально-фронтальної, колективної, групової та індивідуально-групової самостійної навчальної роботи учнів на уроці;
  •  спрямованість на удосконалення обов’язкових та необов’язковихдомашніх завдань;
  •  спрямованість на економію навчального часу на уроці.

 

Члени МО

 

 

 

Пошук
Вхід на сайт
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Конкурси